diumenge, 18 de desembre del 2011

La Música a la Publicitat


LA MÚSICA I LA PUBLICITAT_


T´has plantejat mai la relació que hi ha entre les melodies o cançons i els productes que anuncia la televisió o la ràdio?.

Una dada que ens permet reflexionar sobre la importancia de la música a la publicitat és que cada vegada hi ha més discos que recullen les músiques dels anuncis.

1.      La publicitat en els mitjants de comunicació fa servir la música per potenciar el seu missatge.
La música a la publicitat cada vegada té més importància. La imatge, el guió , el missatge i el llançament del producte no aomplirien el seu objectiu si l´anunci no anés acompanyat d´una música adecuada.

2.      Recursos que utilitzen:

a)      Motius melòdics que són associats al producte.( per exemple: T´agrada conduir’”.
b)      Obres que creïns un fons musical adequat.
c)      Sons que exagerin l´efecte visual de les escenas
d)      El silenci als anuncis-
e)      Intèrprets coneguts que augmentin l´atractiu del missatge.
f)        Estils de música relacionats amb els clients al qui va dirigit( nens, joves, grans, dones, homes…….música clàssica, antita, moderna, etc )
g)      La utilització de música composta fa molts anys i d´estils molts diversos. De vegades descobrim una cancó de fa 30 anys o un tema clàssic ( Mozart, Beethoven, Händel, com el famòs anunci de Lewis) del qual no reconeixem l´autor però reconeixem el producte. Per exemple: anuncis d´automobilsm mòbils, productes alimentaris……..)

  3.- Anuncis antics   molt coneguts per la música.

  4.- Anuncis més moderns.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada